מלכיאלי: "מי שיש לו יראת שמים לא מנהל מו"מ עם גוש השמאל"

    אסתי פלד No Comments on מלכיאלי: "מי שיש לו יראת שמים לא מנהל מו"מ עם גוש השמאל"

    ח"כ מיכאל מלכיאלי בריאיון ל'קול חי': "יש 65 מנדטים לגוש הימין, אבל היה מטורף אחד שרצה להיות ראש ממשלה. יש אנשים שמבינים שלכנסת הבאה הם לא יחזרו וכפוליטיקאים מרגישים שהכיסא מתנדנד האידיאלים משתנים"

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מיכאל מלכיאלי שוחח עם איתי גדסי ואבי רבינא במהדורת הצהריים על פתיחת מושב הקיץ של הכנסת. בפתח הריאיון הוא ספד לגאון הרב אליהו אבא שאול זצ"ל שנפטר היום. "הוא היה תלמיד חכם עצום שברח מאור הזרקורים. היה מגדולי ראשי הישיבות של עולם התורה הספרדי", ספד מלכיאלי.

    לאחר מכן התייחס מלכיאלי לאפשרויות הפוליטיות: "אנחנו תמיד ערוכים לבחירות. יו"ר ש"ס רואה בהפלת הממשלה כמשימת חייו. הוא הוביל וניהל את כל ההצלחות של האופוזיציה גם במושב הקודם אף שאינו ח"כ. עכשיו כולם מבינים שהם הולכים ליפול. אנחנו חושבים שהדבר הנכון ביותר הוא ממשלה חלופית בראשות נתניהו בכנסת הנוכחית, ואם לא אז בחירות".

    לדבריו "ש"ס בכל המערכות האחרונות אמרה שהולכים עם נתניהו, הוא ראש הגוש שלנו. על השולחן רק הקמת ממשלת ימין. מי שיש לו יראת שמים לא מנהל משא ומתן עם הגוש השני".

    מלכיאלי הוסיף: "יש 65 מנדטים לגוש הימין, אבל היה מטורף אחד שרצה להיות ראש ממשלה. יש אנשים שמבינים שלכנסת הבאה הם לא יחזרו וכפוליטיקאים מרגישים שהכיסא מתנדנד האידיאלים משתנים".



    0 תגובות